De BoekWandelaar wijst je de weg

Veelgestelde vragen

Assortiment

Zijn alle boeken en andere artikelen in de winkel leverbaar?
Alle boeken en andere artikelen die vindbaar zijn in de winkel zijn direct leverbaar. Boeken en artikelen met de vermelding 'Uitverkocht' zijn op dat moment niet in de winkel maar zijn wel leverbaar en komen meestal na korte tijd weer beschikbaar in de winkel. 

Kun je boektitels bestellen die niet in de winkel te vinden zijn?
Dat ligt er een beetje aan wat voor boek het is, meestal is dat geen probleem. Als je op zoek bent naar een bepaald boek, laat het me dan weten, dan hoor je van mij wat de mogelijkheden zijn.

 

Verzending

Kan ik een bestelling naar een ander adres laten verzenden?
Dat is zeker mogelijk. Bij je bestelling kun je aangeven wat het afleveradres moet zijn. Zo kun je dus iemand een pakketje toesturen als cadeau bijvoorbeeld. Wil je het door mij mooi laten in pakken? Zoek dan een mooi papiertje uit bij het assortiment cadeaus. Mocht je graag nog een eigen tekst willen toevoegen, geef dat dan aan in het Opmerkingenveld. 

Als ik meer dan één artikel bestel, worden ze dan altijd samen verzonden?
In principe wel, helaas is dat niet altijd mogelijk. Mijn streven is alles gezamenlijk te verzenden. Soms lukt het niet om van bestelling een pakket te maken. Dan ontvang je mogelijk 2 of meerder pakketjes. Dit betekent voor jou als klant géén extra verzendkosten. 


Worden er verzendkosten berekend over mijn bestelling?
Voor elke bestelling vraag ik een bijdrage in de verzendkosten van 4,95 euro voor Nederland en 7,95 euro voor België. Bezorging in mijn woonplaats Berkel-Enschot is gratis. De verzending is gratis bij een bestelling van 30 euro of meer. 

Ik heb een verkeerd bezorgadres opgegeven. Wat moet ik doen?
Neem dan zo snel mogelijk contact met me op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 

Annuleren en retourneren

Kan ik een product retourneren of ruilen?
Binnen 14 dagen na aankoop mag je product retourneren zonder opgaaf van reden en krijg je aankoop bedrag terug. Houd er dan rekening mee dat jezelf de kosten voor de retourzending moet betalen. Het is natuurlijk ook mogelijk om een product te ruilen. Lees hier over meer op de pagina Ruilen en retourneren.

 

Vragen of klachten

Waar kan ik terecht met vragen of klachten?
Voor alle vragen of klachten kun je contact met opnemen; via mail info@deboekwandelaar of telefonisch via nummer: 085-0470812. Ik zal dan proberen je vraag zou goed mogelijk te beantwoorden. Mocht je onverhoopt een klacht hebben dan zal ik proberen deze zo goed mogelijk samen met je op te lossen, mochten we er samen niet uit komen dan kun je je klacht voor leggen bij de Stichting WebwinkelKeur. Lees hier over meer op de pagina Garantie & Klachten.

 

Nieuws

Kan ik op de hoogte gehouden worden van nieuwe boeken en andere artikelen?
Je kunt je aanmelden voor mijn nieuwsbriefMocht je geen nieuwsbrief ontvangen, check dan even je spam map, wellicht is hij dan daar terecht gekomen. Bezoek daarnaast af en toe mijn website want er komen regelmatig nieuwe boeken bij. In elke nieuwsbrief vind je ook een afmeldknop, je kunt je dus op ieder gewenst moment ook weer afmelden voor de nieuwsbrief.