Garantie & klachten
Garantie
Ik geef om mijn producten en doe mijn best om deze in goede conditie aan je te leveren. Op alle producten geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet doen wat je er als consument redelijkerwijs van mag verwachten. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Dit betekent dat een product moet doen wat je er als consument redelijkerwijs van mag verwachten. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Uitgesloten van garantie zijn schade door verkeerd gebruik of slijtage.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Laat het me weten als je onverhoopt een klacht hebt door mij een mailtje te sturen: info@deboekwandelaar.nl. Ik zal dan alles in het werk stellen om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kun je dit geschil aan melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur, via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.