Garantie & klachten

Wandelen en lezen zijn activiteiten die je leuk kan combineren

 

 

 

 

 

 

 


Garantie

Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Laat het me weten als je onverhoopt een klacht hebt door mij een mailtje te sturen:  info@deboekwandelaar.nl.  Ik zal dan alles in het werk stellen om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kun je dit geschil aan melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschilHet is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.